pompa wysprzęglik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rafaelo_1984
    Classic
    • 2014
    • 23

    pompa wysprzęglik

    maksiu, też się nawadniam Grantsem :!: :drink
  • kasal
    Ambiente
    • 2012
    • 168

    #2
    pompa wysprzęglik

    witam, wertuję strony w podpowiedzi i 90 % obstawiam wysprzęglik, ale trochu mi nie pasuje, a teraz do konkretów
    chcę uruchomić auto wciskam pedał sprzęgła i zoonk nie wraca - żadnego stuku, nic, próba zmiany biegu bez skutku, pedał wyciągnąłem recznie, znów wciskam i ponownie podłoga.
    Płynu hamulcowego nie ubyło, wymieniany w zeszłym roku.
    do tej pory auto jezdziło sprzęgło pracowało bez zarzutów , czy to będzie wysprzęglik?

    Komentarz

    • robreg
      L&K
      • 2010
      • 1195
      • Octavia I (1U2)
      • AXP 1.4 MPI 75 KM

      #3
      a jak sie przy tym zachowuje samo sprzęgło? rozłącza napęd, czy pomimo wciśniętego w podłogę pedału nie da się zmieniać biegów (nie rozumiem, co znaczy próba zmiany biegów bez skutku)? co się dzieje, jak przy wciśniętym pedale i włączonym biegu próbujesz uruchomić, wcześniej zgaszony silnik? Auto próbuje jechać (uważaj, może tak się stać, więc ostrożnie)

      płynu nie ubyło ani trochę? ja przy wymianie płynu zauważyłem, że bardzo szybko płyn osiąga poziom, gdzie sprzęgło nie ma już swojego przydziału płynu.
      Pozdrawiam, Robreg.
      ----
      furmanka.blogspot.com fan ;-)

      Komentarz

      • kasal
        Ambiente
        • 2012
        • 168

        #4
        bieg nie wchodzi, nie ma co wciskać, bo samo sprzęgło leży oparte o podłogę. na siłę nie próbowałem zmieniać biegu i nie odpalałem go ( auto wyłączone zostawiam na luzie przy zaciągniętym ręcznym) jutro zerkne dokładnie do tego płynu i zobacze czy przy włączonym biegu auto ciągnie

        Komentarz

        • robreg
          L&K
          • 2010
          • 1195
          • Octavia I (1U2)
          • AXP 1.4 MPI 75 KM

          #5
          najpierw płyn, potem zobaczyć, czy pompa sprzęgła ani wężyk do wysprzęglika nie są mokre w płynie, potem wysprzęglik, a na końcu docisk.
          Pozdrawiam, Robreg.
          ----
          furmanka.blogspot.com fan ;-)

          Komentarz

          • kasal
            Ambiente
            • 2012
            • 168

            #6
            dzięki, jutro postaram się to zdiagnozować i odezwe się

            [ Dodano: Sob 16 Lis, 13 07:20 ]
            sprawdziłem płyn, nie ma wycieków, wrzuciłem bieg i odpaliłem auto - ruszyło, po zgaszeniu już biegu nie da się "wyrzucić" tak jakby go zblokowało....

            [ Dodano: Sob 16 Lis, 13 08:09 ]
            jeszcze dodam, że vag com - nie zgłosił żadnego błędu

            Komentarz

            • legecki
              Drive
              • 2013
              • 55

              #7
              kasal, komputer Ci nic nie pokaże, bo niby jak. Pokazuje tylko błędy logiczne, a nie mechaniczne. Nie ma czujników - nie ma błędów.

              Tak jak napisał robreg, należy wszystko po kolei sprawdzić organoleptycznie. Płyn nie wyparował, musiało się coś rozszczelnić. Albo hamulce albo sprzęgło
              1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O

              Komentarz

              • kasal
                Ambiente
                • 2012
                • 168

                #8
                diagnoza postawiona do wymiany kpl sprzęgła, wysprzeglik, dwumasa (((
                fack bezobjawowo....

                Komentarz

                • robreg
                  L&K
                  • 2010
                  • 1195
                  • Octavia I (1U2)
                  • AXP 1.4 MPI 75 KM

                  #9
                  ale z ciekawosci ze zapytam - co sie rozleciało, a co jest krańcowo zużyte?

                  dał ............... wysprzęglik czy docisk?
                  Pozdrawiam, Robreg.
                  ----
                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                  Komentarz

                  • elpolacco
                    L&K
                    • 2010
                    • 1372
                    • Volkswagen
                    • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez kasal
                    diagnoza postawiona do wymiany kpl sprzęgła, wysprzeglik, dwumasa (((
                    fack bezobjawowo....
                    Awaria nastąpiła podczas jazdy czy na postoju? Wymieniasz wszystko dlaczego, że szkoda rozbierać po raz kolejny aby wymienić np. dwumasę czy ona też już okazała się zużyta? Pytam, bo jak napisałeś brak wcześniej jakichkolwiek objawów....
                    VW Golf Sportsvan 1.2 TSI 110KM

                    Komentarz

                    • kasal
                      Ambiente
                      • 2012
                      • 168

                      #11
                      z tego co mi mechanik powiedział rozsypał sie wysprzęglik pociągając za sobą pozostałe elementy. wszystko stało się na postoju wcisnąłem sprzęgło przed zapaleniem auta i ono wpadło. oddał mi "zużyte" części bym wiedział ewentualnie co zamówić - nie znam się na tym, chociaż samo koło nie wygląda jakoś źle, moge podesłać zdjęcia, ale nie wiem czy to coś da.
                      dodam, że koło dwumasowe, miało nabita datę produkcji 2007 ( rok prod. auta) - a przebieg to jakieś 300 tyś, więc jeśli nie było wcześniej wymieniane to i tak długo pociągnęło.

                      Komentarz

                      • robreg
                        L&K
                        • 2010
                        • 1195
                        • Octavia I (1U2)
                        • AXP 1.4 MPI 75 KM

                        #12
                        dla ciekawości zrób zdjęcia tarczy sprzęgłowej i docisku.
                        Pozdrawiam, Robreg.
                        ----
                        furmanka.blogspot.com fan ;-)

                        Komentarz

                        • kasal
                          Ambiente
                          • 2012
                          • 168

                          #13
                          zdjęcia pod LINKIEM

                          Komentarz

                          • robreg
                            L&K
                            • 2010
                            • 1195
                            • Octavia I (1U2)
                            • AXP 1.4 MPI 75 KM

                            #14
                            docisk jakiś taki popsiuty wydaje sie byc z perspektywy pierwszego zdjęcia (przy zdjęciu tarczy od frontu nie ma jak oszacowac stanu i grubości okładzin, ale to drugorzędna sprawa bo...), przy ilości roboty w przednionapędówce, to faktycznie, resztę należy robić już przy okazji
                            Pozdrawiam, Robreg.
                            ----
                            furmanka.blogspot.com fan ;-)

                            Komentarz

                            Pracuję...